Ordet är fritt
Reklam-forum.se är till för alla som tycker något om reklam – stort eller smått, högt eller lågt. Genom att registrera dig som användare kan du själv delta i diskussionerna och även starta egna trådar. Välkommen! Läs mer ...
Jag tycker det är skönt att få mina erbjudanden direkt i mobilen, rabattkupongerna glöms alltid hemma och jag blir alltid lika irriterad när jag glömt dom och står där i kassan och får betala mer än jag behöver...
Jag håller med, det finns många sätt att använda reklam i mobilen som inte ger "irritation". Jag får exempelvis hem erbjudanden från Yves Rocher (DR) men när jag väl är i butiken så ligger ju förstås erbjudandet hemma på köksbordet. Det hade varit mkt smidigare om jag hade erbjudandet i min mobil så kan jag bara plocka fram det! Dessutom slipper handväskan fyllas av alla dessa reklamkuponger eftersom jag av andra kallas för "kupong-Lisa" (ååå jag älskar rabatter )
Kan det vara så att vi ännu inte får så mycket reklam i våra mobiler? Att vi fortfarande tycker det är lite "spännande"? När det dimper ner lika många erbjudanden i mobilen dagarna före lön, som det gör i brevlådan hemma kanske det inte är lika roligt längre?
Ofta är det ju nu också "smart" reklam i mobilen. Ta t.ex. applikationen Arla-köket för iphone som har blivit hur populär som helst. Riktigt smart - att göra ett nyttoprogram, som egentligen är reklam.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori